sobota, 4. januar 2014

~Začnimo leto z mavrico / Let's start the year with rainbow~

Za začetek leta 2014 sem se odločila, da začnem uporabljati Blogger. V prvi vrsti zato, ker se mi je na moji FB strani Špelini Unikati začelo nabirat ogromno slik in zadeva kmalu več ne bo najbolj pregledna. :) 

Čeprav že od prvega dne v letu 2014 nastajajo novi in novi izdelki, sem se za prvo objavo odločila danes s tole MAVRICO - ja, ideja sicer ni moja, pred časom je tutorial za tole objavila Manca Moličnik http://mojustvarjalnikoticek.blogspot.com/2013/08/navodila-za-mavrico.html 
1. letošnja mavrica - ravno izpod prstkov, še nepečeno :)


Sicer kar rada preizkušam različne tutoriale, čeprav potem to ni moja izvirna ideja, ampak me to ne moti, na tak način se učim in na tak način odkrivam sebe. Sicer pa tako ali tako končni izdelek nikoli ne pride isti. :)

Tako, zdaj pa v pečico z mavrico, potem pa pokažem končni izdelek :)

Imejte mavrični dan, ali še bolje, mavrično leto 2014! :)



2 komentarja: