sreda, 8. januar 2014

Pravljična hiška

Ko sem videla objavo tega tutoriala http://www.dominstil.si/articles/takosenaredi/267/sveca-hisa-ali-goba-ideja-za-darilo/ enostavno nisem mogla, da ga ne bi preizkusila. Zdel se mi je res odlično darilce.

Najprej sicer doma nisem našla praznega Naturetinega kozarca, vsi drugi pa se mi niso zdeli najbolj primerni. Zato se je zelo splačal obisk pri prijateljih, kjer sem ''izmaknila'' prazen kozarec preden bi ta romal v koš :D

Pravljična hiška je bila izdelana čisto proti koncu leta 2013, ampak fotografij nisem smela objaviti prej, da ne bi ''uničila'' presenečenja.  Potem pa so nastale fotografije iz skoraj vseh možnih zornih kotov :)

 










Pravljična hiška zdaj že domuje pri čisto posebni osebi ;)


2 komentarja:

  1. Jaz sem čisto navdušena nad to hiško! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, jaz komaj čakam, da naredim novo, da jo bom imela tudi jaz :) :)

    OdgovoriIzbriši